Известие

Collapse
No announcement yet.

2.0TS - обороти при 100 км/ч

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
    Гумите ми са 205/60/15 и вчера като ходих на срещата на Невски си направих експеримент и резултата с 200 на пета съм със 5800оборота, а при 100 колкото и пъти да пробвам все си е 2900об., не ще да смени бе все толко показва!!!
    Има логика - при100 - 2900
    при200 - 5800
    ако имаше разграфен километраж при300 - 8700
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
      ако имаше разграфен километраж при300 - 8700
      И после мотора на дроб сърма
      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

      Comment


      • #63
        Има и друг вариант - сменяте 5-а с по-дълга
        Изпитано става.
        Аз в момента при 100 на 5-а съм с около 2600 об. С оригиналната беше на 2900. Става въпрос за 146 2,0ТС
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
          Има логика - при100 - 2900
          при200 - 5800
          ако имаше разграфен километраж при300 - 8700
          Хаха, верно бе, това не го бях и загледал, че точно двойно са оборотите спрямо два пъти по голямата скорост , а ако дигнеме 300 с моята хубавица ще се носят песни и легенди за нас(не за друго, ама сиг. ще се разпадне тя и аз покрай нея)!!! Хубавото е че това за 300 със 2.0 атмосверен мотор из онли а дрийм- или по точно е само мечта!!!

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Има и друг вариант - сменяте 5-а с по-дълга
            Изпитано става.
            Аз в момента при 100 на 5-а съм с около 2600 об. С оригиналната беше на 2900. Става въпрос за 146 2,0ТС
            И има ли някаква разлика освен в оборотите не е ли доста мудна при изпреварване. Ан разхода как се отрази (принципно трябва да не мръднре)
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
              Има и друг вариант - сменяте 5-а с по-дълга
              Изпитано става.
              от кой модел са зъбните колела. И какво се сменя освен зъбните колела: - синхронизатор ......?
              Лесно ли се вадят зъбните колела на първичен и вторичен вал?
              Може и на ЛС да ми пишеш
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                И има ли някаква разлика освен в оборотите не е ли доста мудна при изпреварване. Ан разхода как се отрази (принципно трябва да не мръднре)
                Не е мудна. Има известна разлика в динамиката наистина, но е минимална. Поне субективно. За разхода още нямам впечатления, понеже манипулацията я направихме наскоро. При постоянна скорост и равен път според мен би трябвало да е надолу.

                Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                от кой модел са зъбните колела. И какво се сменя освен зъбните колела: - синхронизатор ......?
                Лесно ли се вадят зъбните колела на първичен и вторичен вал?
                Може и на ЛС да ми пишеш
                Колела най-добре стават от кутия за ТД, но моите са от някакъв фиат. Сменят се само зъбните колела, доколкото знам. Дори може да се направи без да се сваля кутията (от някой който разбира ест.)

                Искам да подчертая че моята алфа е 146. При 145/6ТС гарантирано става. Не знам дали има голяма разлика с кутиите на 156ТС.
                Last edited by tonov; d.m.y г., 23:32.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment

                Working...
                X